احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در ۱۴ استان کشور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 شهريور 1397
بازدید : 50
نویسنده : افزیر

 

احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در ۱۴ استان کشور

کرمانشاه_مدیرکل دفترتأمین مسکن و امورمهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) از احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در ۱۴ استان کشور طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بازیان در حاشیه امضا یک تفاهم نامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در ۱۴ استان کشور در مناطق مرزی، محروم و صعب العبور در جهت عملیاتی شدن مسکن دار کردن مددجویان روستایی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این واحد ها در قالب سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مشارکت مددجویان، وام قرض الحسنه امداد، مشارکت سپاه،  بنیاد برکت، حساب ۱۰۰ حضرت امام و کمیته امداد امام خمینی(ره)  تامین اعتبار و انجام می شود.

مدیرکل دفترتأمین مسکن و امورمهندسی ساختمان کمیته امداد گفت:کرمانشاه هم یکی از این استان ها است که ۴۵۰ واحد با حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده است و امیدواریم بخش عمده ای از این تعداد تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه ساخت این واحد ها کار مشترکی بین سپاه و کمیته امداد است، تصریح کرد:به ازای هر واحد ۵۰ متری برای بازسای و مقاوم سازی ۹ میلیون تومان سهم مددجو است که ۵ میلیون تومان آن وام قرض الحسنه از صندوق امداد ولایت و ۴ میلیون تومان را خود مددجو، بستگان یا خیران کمک می کنند که سهم مشارکت مددجو کامل می شود و مابقی اعتبارات از طریق امداد تامین می شود.

بازیان اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد استان کرمانشاه را در بازسازی مناطق زلزله زده برگ افتخاری در تاریخ خدمت آن ها دانست و بیان کرد: ۱۰ هزار مسکن مددجویان در جریان این زلزله آسیب دیده است که ۵ هزار واحد آن تعمیراتی و نزدیک به ۵ هزار واحد دیگر مسکن روستایی است که در نوع یکی یعنی تخریب صددرصدی و نوع ۲ در برنامه بازسازی قرار دارند.

وی ابراز داشت: ۴۵۵ واحد مسکن روستایی و ۵۸۳ واحد مسکن شهری را در برنامه عملیات ساخت و بازسازی داریم و نزدیک به هزار واحد دیگر قابلیت بهره برداری دارند که در مهرماه بیش از۲ هزار و ۵۰۰ واحد از این مساکن تحویل داده می شود.

مدیرکل دفترتأمین مسکن و امورمهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: همه واحدهای روستایی مددجویی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد تا پایان امسال، بازسازی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

منبع : مهر





:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بازسازی , بازسازی و مقاوم سازی , مسکن روستایی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت مقاوم سازی افزیر و آدرس afzir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com